Drinksdatabasen.dk
Køb barudstyr og drinkspakker online Grillstarter.dk - god grillmad uden dikkedarer
Menu
Forside
Drinks på mobilen
Drinkskort
Forum
Tøm barskabet
Vis alle
  Shortdrinks
  Longdrinks
  Smoothies
Tips
Ingredienser
  Alkoholberegner
Indsend opskrift
BLIV SPONSOR
Sitemap
Om siden
  Kontakt
Bruger
  Login:

Password:

Opret ny bruger »
Glemt password »
Bedste drinks
 1. Isbjørn
 2. Mojito
 3. Champagnebrus
 4. Tequila Sunrise
 5. Brandbil
 6. Cosmopolitan
 7. Pina Colada
 8. Filur
 9. White Russian
10. Kung Fu
Se flere »
Vejen hertil: Forside / Forum   Udskriftsvenlig version

Forum » Andet

Alt andet der ikke passer ind i de andre kategorier
Gå til tråd: ForegåendeNæste
Gå til: OversigtEmnerNyt emneSøgLog ind
den bedste Vodka
Indsendt af: XshulderX
Dato: 31/01-10 22:09

Hej jeg er igang med at opbygge en rigtig respentabel samling af alkohol i mit hjem. Så nu er samlingen kommet til vodkaen, da jeg er ved at løbe tør for den som jeg havde før, og nu vil jeg så havde noget bedre.

Jeg har fået indsnævret mine konkurrenter til 3'

* Grey Goose
* Sobieski Estate
* Ovel

Alle har deres fordele, vil gerne høre hvad jeres oplevelser med disse er, samt hvilken der er bedst....

BTW: Nogen der ved hvor man kan få fat i Oval vodka henne?

Re: den bedste Vodka
Indsendt af: vedelweis
Dato: 03/02-10 13:01

Jeg ville umiddelbart sige at du skal overveje hvilket formål vodkaen skal have.

Hvis det foreksempel er til alminde opblanding. så ville jeg ikke bruge nogen dyr vodka, da det ville være spild af god vodka. Her rækker en flaske Koskenkova, som er en super finsk vodka. Smirnoff er vel også ok. (nu ikke fordi jeg bryder mig om sprinklervæske forklædt som fancy vodka tongue sticking out smiley)

Til cocktails hvor alkoholen er i større mål, skal det sgu gøres ordentligt. Ville ikke anbefale Grey Goose, da jeg ikke opfatter fransk vodka som noget nævneværdigt, desuden smager den ikke bedre end en flaske Sobieski, og er kun blevet populær i Danmark pga. de rige og kendtes forbrug af den på diverse natklubber.

Oval er lidt overreklameret, men bestemt en virkelig god vodka - men når man så endelig drikker den, så gør det helst på russisk manér. Iskold i små iskolde glas og drik den mens du nyder den.

Men det kommer vil an på hvad du har tænkt dig?(:

Btw: Den flaske jeg har, har jeg fra en lufthavn i Hong Kong, men du kunne prøve at høre din vinhandler om han kan bestille den hjem til dig(:

Indsendt af: Desperados-man
Dato: 10/03-10 23:03

Måske ikke den bedste Vodka for pros. Men syntes Sky Vodka er en yderst god vodka. Der er ingen stærk ubehagelig sprit lugt. Den er ren og kontant.

Indsendt af: carstencoach
Dato: 11/03-10 19:32

Jeg vil give Desperados-man ret. Sky vodka kan jeg godt lide i drinks, men jeg synes også den smager glimrende som shot.

Gå til: OversigtEmnerSøgLog ind
Desværre kan kun registrerede brugere skrive i dette forum.